Saligheten

Det är inte alltid lätt att göra saker och ting snyggt.
Jag är urbotaskitdålig på att göra dessa saker snyggt:
-Räkmackor med majonäs
-Rivstarter
-Sovmornar
 
 
Till det beska behövs det söta för balans:
 
Saker jag är bra på att göra snyggt:
-Sushi
-Drömmar
-Promenader
 
Idag så är det åter en dag, en helt vanlig dag i ett helt vanligt liv. Det som skiljer denna dag från många andra är att jag uppskattar den så enormt mycket, för att återgå till listgörandet, Idag så:
-är luften frisk
-ges det tid till eftertanke
-kläcks många bra idéer, redan innan kl.07:00 på morgonen
-lever livet
-vaknar jag med den jag håller närmast hjärtat
-somnar jag brevid den jag håller närmast hjärtat
-jobbar jag däremellan med en hel drös härliga människor
 
Det är så att man blir salig.
Amen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag bara älskar att ta del av dina fina underfundiga leendespridande tankar!

2013-07-14 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0